Ambre Solitaire
by Safiru |
|Kontakt: Diana18 (HOWRSE)|
Godność: Deirdre Torres. Nie jest to jej oryginalne imię. Przedstawia się także jako Mercury Chesterfield.Płeć: Jest kobietą, wystarczy popatrzyć poniżej szyi. Ma czym oddychać.Orientacja: Jest to dość ciężkie pojęcie do wyjaśnienia, w sprawie Deirdre. Dziewczyna czuje się "lesbijką", jednak pociągają ją obie płcie. Zdarzyło się jej raz pocałować płeć damską - tylko raz. Od tego jednego razu stwierdziła, że dziewczyny nie potrafią całować. Z płcią męska, uprawiała seks, całowała się ile wlezie - sprzedawała ciało dość wysoko, pomimo tego iż była przeciwna temu pomysłowi, musiała jakoś zarabiać na życie. Podnieca się umięśnionymi mężczyznami. Ale nie do przesady! W wyniku, czego raczej będzie bardziej heteroseksualna, chociaż ma zapędy pod biseksualistkę.Wiek: Nieśmiertelna. W gepardzim ciele ma 160, tyle samo w ludzkim. Doprowadziło to do częstych wyprowadzek i ucieczek. Dziewczyna przestała starzeć się w wieku 16 lat.Rasa: Zmiennokształtna.
by Rikamello |
Charakter: Nie jest opanowaną osobą i nigdy nią nie będzie. Uwielbia szaleć, urządzać imprezy, jak i zaszczycać je swoją obecnością. Nie ma imprezy, na której nie byłoby głośno o Torres. Tańczenie? Sprawia jej to ogromną przyjemność-bez tego nie potrafiłaby przeżyć nawet tygodnia! Wykluczam leniwość, Mercury jest czasem zbyt aktywna. Mimo iż chodząc do szkoły, nienawidziła wuefu i nic nie wychodziło jej dobrze, to teraz jej kondycja poprawiła się kilka miesięcy przed przybyciem na Deltę. Ulubiony sport? Koszykówka. Poruszając sprawę aktywności. Nie przepada za bieganiem, dlatego ucieczka przed kimkolwiek byłaby durnym pomysłem. Woli stanąć przed zagrożeniem, poświęcając wszystko, co ma przed sobą. Nie boi się przegrać, chociaż przed jakąkolwiek walką boi się o swoje życie. Podczas pojedynku, sytuacja całkowicie się zmienia. Walczy, choćby miała wypocić się na wszystko. Przejmuje się swoim wyglądem, mimo tego, iż jej styl walki sprawia wrażenie wyjątkowo delikatnego. Smuci się przegraną, często płacze. Można zaliczyć ją do wyjątkowo wrażliwych osób. Potrafi poryczeć się z byle powodu, przykładowo: wystarczy jej połamany kwiatek lub krzywda wyrządzona cudzemu pluszakowi. Empatia-kolejne określenie opisujące Chesterfield. Należy do grupy charyzmatyków. Jest niesamowicie pewna siebie, co niestety wiele razy zadziałało na jej niekorzyść, choć ona sama uważa, że ta cecha jest jej bardzo przydatna. W większości przypadków pokazuje swoją za bardzo wysuniętą do przodu dumę. Powiązanie: "Charyzmatyczna osoba przede wszystkim potrafi sprawić, że inni ludzie czują się przy niej w określony sposób. Taka osoba sprawia, że ludzie zaczynają ją postrzegać jako kogoś wyjątkowego, lepszego od nich, a to automatycznie sprawia, że inni chcą ją naśladować i być przy niej. To najbardziej uszczęśliwia Deirdre. Potrafi niezwykle szybko sprawić by inni ją uwielbiali, niezależnie czy używa do tego mocy, czy nie. Zawsze jest odważna. Potrafi działać, narażając się na cierpienie lub stratę. Ma odwagę robić coś, co jest zakazane i co w głębi serca inni chcieliby zrobić, ale nie mają na to odwagi. Właśnie to odróżnia ją od reszty społeczeństwa. Nigdy się nie poddaje. Czasem ma chwile zawahania, ale stara się je zawsze przezwyciężyć. Nie jest idealnym strategiem, co prawda nikt nie pokona jej w obmyślaniu najprzeróżniejszych, najbardziej poplątanych strategii, jednak zrozumieć własne wymysły potrafi tylko ona. Ma zbyt bujną wyobraźnię i w większości przypadkach dostrzega to-czego inne stworzenia nie widzą. Z tego powodu została samotnikiem. Nie tyle co nie potrafi kłamać, ona się do tego najzwyczajniej nie nadaje. Podczas kłamstw często przygryza wargę lub kręci językiem w buzi. Jest to coś, czego sama w sobie nienawidzi, a jest tych cech naprawdę niewiele. Nie ma w zwyczaju przerywać innym, gdy mówią, jednak gdy kogoś specjalnie znienawidzi, potrafi niemożliwie zdenerwować tę osobę, powoli doprowadzając do rękoczynów. Z tego wzięła się jej pasja do walk. Dawniej interesowała się Gotami. Goci w jakiś sposób pociągali ją, gdy w okresie, gdy wyglądała na 12-14 lat. Chodząc z ciocią za rękę, jako małe dziecko zawsze dokładnie się przyglądała niezwykle umalowanym, bladym twarzom. Byli magiczni, do ukończenia szesnastki. Zagłębiając się coraz bardziej w ich psychikę, stała się apatyczna i nabrała chęci na pisanie drastycznych wierszy i brutalnych opowiadań. Zauroczenie tymi czynnościami nie trwało długo, skończyło się w ciągu miesiąca. Dziewczyna wróciła do dawnej siebie i jakby zapomniała co wydarzyło się w ostatnich tygodniach. Uwielbia spędzać czas z płcią przeciwną. Potrafiłaby godzinami przyglądać się wybrankowi, ale spokojnie, nie jest osobą zbyt nachalną. Kiedy ktoś nie jest nią zainteresowany, nawet nie próbuje do niego podejść. Toleruje kobiety, ale nie oznacza to, że kiedykolwiek miała z kim pogadać o babskich "sprawach". Gdy chodziła do szkoły, starała się rozmawiać z dziewczynami, ale kończyło się na tym, że zawsze zostawała wyzywana od dziwek, bo to na jej krągłości patrzyła się większość przystojniejszych chłopaków. Nie miała wtedy na tyle umiejętności ani pewności siebie, by cokolwiek zrobić. Te kobiety nie chciały mieć z nią kontaktu ze względu na jej urodę. To wszystko wyjaśniało. Często zmieniając miejsce zamieszkania Deirdre pojawiała się pod wieloma różnymi osobami. Podczas tych czasów wyczuła osobowość charyzmatyczki i coraz lepiej zaczęła się dogadywać z innymi osobami.
Aparycja: Zacznijmy od postaci ludzkiej, liczącej sobie aż 160 lat. O figurze takiej, jaką posiada Mercury wiele kobiet mogłoby tylko się pomodlić. Nie jest zbyt krucha ani zbyt umięśniona. Idealna różana cera to na pewno jeden z podstawowych atutów Deirdre. Rude, kręcone włosy wyróżniają ją z tłumu na kilka kilometrów. Nierówno przyciętra grzywka dodaje uroku twarzy Deirdre. Drobny nosek i ogromne oczy. Oczy o źrenicach w kolorze bursztynu. Niestety, są to tylko soczewki. Prawdziwy kolor oczu Deirdre to metalicznie szary, co mogłoby budzić pewne podejrzenia u ludzi. W uszach często nosi kolczyki w odcieniach błękitu, czerwieni i żółci. | W postaci gepardziej, nie wyróżnia się specjalnie niczym od innych gepardzic. Wygląda całkiem naturalnie, pomimo tego iż na Delcie rzadko widzi się geparda.
Żywioł: Kontrola, Grawitacja, Tlen.
Moce:
· Astronomic Logic - Moc pozwala Deirdre wytwarzać magiczne kręgi wokół przeciwników zmieniąjąc ich pole grawitacji. Niezwykle mocno przytwierdzając do ziemi lub powodować niekontrolowane lewitowanie.
· Sky Maniac - Dzięki niej, Mercury może wznosić się w powietrze z dowolną prędkością. Moc ma swoje ograniczenia, Deirdre może znajdować się w powietrzu do trzech godzin. Moc powoduje, że Torres może skakać z dowolnych wysokości i nigdy nic sobie nie zrobi.
· Empty - Potrafi mieszać wspomnienia każdego stworzenia. Przywrócić te smutne i doprowadzić istotę do płaczu. Szczęśliwe...? Do śmiechu, rzecz jasna. Dodać swoje, lub przyprowadzić innych. Skutki uboczne tej mocy powodują nieprzyjemne bóle głowy i mdlenie. Utracenie wspomnień trwa to do 47 godzin.
· Time Fix - Potrafi spowolnić czas. Nie zatrzymać, ale spowolnić. Ona może poruszać się z dowolną dla siebie prędkością.
· Ozoron - Gdy Mercury ugryzie przeciwnika w ciele gepardziej, mięsień znajdujący się w pobliżu trucizny obumiera i przestaje normalnie funkcjonować. Mija to po kilku dniach.
· Telekineza - Nic bardziej mylnego. Potrafi wznieść w powietrze dosłownie wszystko.
Zainteresowania/Talenty: Interesuje się pisarstwem, malarstwem, rzeźbiarstwem i dosłownie wszystkim związanym ze sztuką. Deirdre jest niezwykle kreatywną, pozytywnie nastawioną do świata osobą, więc gdy tworzy jakiekolwiek dzieło nigdy nie będzie ono zbyt depresyjne. Bardzo nie lubi upubliczniać swoich dzieł. Manipulowanie istotami żywymi jest na pewno jednym z jej talentów, z których jest dumna. Ma niezwykły dar przekonywnania innych osób do swoich racji. Dzięki temu w negocjacjach jest niezwyciężona, a samo "nie" potrafi sprytnie obrócić w "tak".
Moce specjalne:
· Magical Instruction - Potrafi zwrócić do siebie tysiące ludzi. Może rozkazać istocie dosłownie wszystko, jest w stanie zrobić to tylko dwa razy na poszczególnej jednostce. Moc uruchamia się poprzez kontakt wzrokowy z inną osobą. Lewe oko Mercury przybiera błękitną barwę podczas mówienia na głos czynności, którą osoba ma wykonać.
Historia: Niezbyt długa i niezbyt męcząca. Mercury urodziła się w roku 1856. Jak wiadomo ma 160 lat. Teraz ciekawostka. Jej urodziny są 16 grudnia. Nie pamięta wyglądu swoich rodziców, ale bardzo dobrze zapamiętała śmierć. Obaj zmarli we śnie przy spotkaniu z pewną kobietą. Tą kobietą była miss Chesterfield. To po niej ma jedno z nazwisk. Miss Chesterfield nie chciała być miłą osobą, pragnęła być postrzegana jako wyrodna ciotka. To koniec o ciotce. Jej śmierć wyrządziła Torres ogromną krzywdę psychiczną. Zmarła jak zwyczajny człowiek. Ze starości. Ważna jest Deirdre. Co o niej? Jej historia jest jednym wielkim znakiem zapytania. Dziewczyna z maską na twarzy. Pracowała w barach pod imieniem "Eve". Najbardziej rozchwytywana tancerka w pubie. Na tym polegało jej życie. Nic bardziej mylnego. Mercury nie robiła nic innego poza pracą w pubach, rozmawianiem z facetami, seksem i przeprowadzką. Zdobywała najłatwiejsze pieniądze i jakoś żyła. Sprawy na Delcie rozwijały się całkiem inaczej. Odkrywając portal, Torres była zachwycona obszernością świata. I to na tyle. Dziewczyna bardzo nie lubi swojej długowieczności.
Przedmioty: Niezwykle często można zobaczyć Deirdre w towarzystwie najzwyklejszych na świecie zapałek. Potrafi zdziałać nimi niewiarygodne czyny. W przeszłości, wiele razy zdarzyło się jej uratować nielicznych przechodniów przykuwających uwagę ludzi nieczystych. Jedynym interesującym atutem owego przedmiotu jest opakowanie na zapałki. Wykonane jest ono ze srebra. Na środku pudełka wyryte jest wgłębienie róży, wypełnione żywicą. Pomimo pięknego akcentu, po bokach znajdują się najprościej wykonane draski. | Kolejnym przedmiotem, towarzyszącym na co dzień Deir jest sztylet. Wykonany z czystego srebra, nic mylniejszego. Przy bliższym kontakcie z ostrzem, można zauważyć ledwo widoczny napis "Dorchadas" - co po celtycku oznacza ciemność. Trzon okuty została smoczą skórą, niezwykle ciężką do przebicia. Na nasadzie wyryto celtyckie słońce. Słowo, oznaczające obłęd, nie ma nic wspólnego z amuletem radości i szczęścia. Jest to także przedmiot magiczny. Jego właściwości nadprzyrodzone są dość niespotykane. "Olc cuffed anamacha damned. Maidir Tabhair dom do aghaidh fíor", wypowiedzianne z ust Mercury powoduje automatyczne ogłuszenie. Broń przybiera postać czarnego feniksa. W ręce najmłodszej z rodziny Torres, sztylet płonie kruczo-czarnym ogniem.
Bank: 300 $
Inne:
· Bardzo nie lubi tortów.
· Nosi soczewki aby ukryć swój prawdziwy kolor oczu.
· https://www.youtube.com/watch?v=-Hq0-47hyds - Głos Mercury.
STATYSTYKI
|Siła: 796|Szybkość 404 | Zwinność: 464| Moc: 471|Technika: 275| |Równowaga: 225| |Zręczność: 590| Ukrycie: 75|
______________________________
ŻYCIE:
GŁÓD 0||PRAGNIENIE 0||ZDROWIE 100||SEN 100||
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!