14 lipca 2016

Od. Moon c.d Anubis

Popatrzyłam na Anubisa. W głowie miałam 10 000 myśli i wszystko. W końcu po kilku chwilach:
-Anu... Ja..
-Hmm?-popatrzył na mię chcąc wyczytać z moich odpowiedz lecz Nie udało mu się to. Zamknęłam oczy i za chwile powiedziałam..
-Dobrze Anu... Ale zostaw mię na parę minut samą muszę przemyśleć kilka rzeczy.
-Dobrze.-uśmiechną się i odszedł kilka kroków.
Podeszłam do najbliższego drzewa, oparłam się plecami o korę a kiedy moje łopatki dotknęły drzewa oparłam również głowę. Otworzyłam oczy i popatrzyłam w niebo. Zaczęła się zastanawiać nad tym co przed chwilą zaszło. W którym momencie sunęła się w duł. Gdy już siedziała na ziemi przyciągnęła kolana do klatki piersiowej i oparła na ich brodę. W głowie miała całą sytuacje z Ghostem i to ją przerastało. Bała się że Anubis potraktuje ją podobnie. Po kilku chwilach obandażowała jeden nadgarstek i ukazały się blizny po samo okaleczeniu. To była jedna z tych rzeczy o których Anubis nie wiedział. Popatrzyła na te "pamiątki". W tym momencie poczuła na sobie wzrok Anubisa. "Shit zauważył..." W myślach zaczęła panikować, Szybko zabandażowała Rękę. Po chwili podszedł Anubis.
-Moon co to było?!-złapał ją za nadgarstek.
-Nic zostaw..-Schowała dłonie za sobą.

(Anubis? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits