15 kwietnia 2016

Od. Kasai c.d Primrose

 Pomogłam Prim wstać z ziemi, była jeszcze osłabiona, ale udawała silniejszą niż była.
-Może pójdziemy do ciebie?
-okej.
Wyszliśmy z kawiarni przeszliśmy parę przecznic i byliśmy u Prim w domu. Usiedliśmy na kanapie włączyliśmy Tv.
Ok jakimś czasie.
-Prim chcesz coś do picia?
-Sok.
Poszłam do kuchni znalazłam sok,szklanki I popcorn. Spojrzałam za okno robił się późno, chciałam zabrać szklanki gdy świat zawirował, ale szybko opanowałam sytuacje. Wzięłam rzeczy I wróciłam do salonu.
Było kolo 23:00 gdy poszłyśmy spać okno było otwarte na oścież bo było duszno. Prim tak słodko spala a ja wręcz przeciwnie nie mogłam zasnąć.
Nagle poczułam ból, nie chciałam budzić dziewczyny, wzięłam kartkę I napisałam na niej. ,,Prim przepraszam, ale z tym muszę poradzić sobie sama"
Po czym wyskoczyłam przez okno i pobiegłam do portalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits