25 kwietnia 2016

Od. Ishya c,d Enuri

Złapało mnie dziecko!
- Dlaczego chciałaś się zabić? - zapytała nie wiedząc mojej okropnej sytuacji...
- Nie zrozumiesz tego... - westchnęłam.
- Niby dlaczego? Bo jestem... Dzieckiem?
- Tak, - westchnęłam.
- Chciałaś się zabić ponieważ jesteś opętana? - zapytała.
Spuściłam głowę.
- Wiedziałam... -
~ 5 minut później...
- Jestem Enuri. - powiedziała i uśmiechnęła się.
- Ishya. - powiedziałam.
Pomimo, że jest dzieckiem w wieku 11 lat, przypomina mi moją córkę...
- Przypominasz mi kogoś... - powiedziałam i odruchowo ją przytuliłam.
" Ishi... " usłyszałam głos Lucasa.
" Zamilcz.... " pomyślałam.
" To ty mi ją odebrałeś..." pomyślałam.
Wciąż trzymałam Enuri w uścisku...
- Dziękuję... - powiedziałam do dziewczynki.
Enuri była zdezorientowana. Ta dla dziecka może to być okropne przeżycie... Uratowała dorosłą a ta baba z ni gruszki ni pietruszki ją przytula...
Po chwili puściłam ją.

( Enuri? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits