20 kwietnia 2016

Od. Ayano c.d Amir

Gdy przeszukiwałam rzeczy mojego ,,byłego" Senpaia szukając jakiejś szczoteczki do zębów usłyszałam głos chłopaka :
-Hej. - niepewnie jęknął.
-Cześć. - powiedziałam zarumieniona.
-Amir jestem. - powiedział uśmiechnięty.
-Ja? Ja jestem Ayano.
-Ty jesteś ta nowa w watahy? - zapytał.
-Tak. Idziemy do mnie? . - uśmiechnęłam się.
-Okej. - pomógł mi wstać.
-Choć. - złapałam go za rękę. - Wezwę taxi.
W taksówce rozmawialiśmy o dawnym życiu.

(Amir? Może Romansik? :>)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits