04 lutego 2021

[KP] Azgul Venenum

"Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego... Na szczęście ja nic nie widze."
 
Azgul Venenum
PRZEDSTAWIENIE
GODNOŚĆ: Azgul Venenum
PŁEĆ: Azgul należy do rodzaju  hermafrodytów. Przeważają jednak u niego cechy samca. Dawniej był czystym basiorem, lecz przed toksyny w jego ciele zaszły mutacje
WIEK: 17 lat
STANOWISKO: Dowódca Polowań

POWIĄZANIA

SYMPATIA: Jego popęd seksualny jest praktycznie zerowy, ponieważ przez odmienność i specyficzny wygląd był on zawsze odrzucany, przez co zatracił się w pewnej samotności  i niechęci do jakiejkolwiek bliskości fizycznej do innych stworzeń.
RODZINA:
  • Matka - Inger Venenum [Brak kontaktu. Kontakt zerwany po 15 roku życia przez odmienność Azgula,odczuwa smutek i nienawiść do Inger.]
  • Ojciec - Arnfinn Venenum  [Brak kontaktu. Kontakt zerwany po 15 roku życia przez odmienność Azgula, odczuwa smutek i nienawiść do Arnfinn]
HISTORIA: Urodzony w okolicach Południowo Wschodnia Warownia w wilczej norze. Wychowywany rodzinę zielarzy. Jako jedynak wiódł spokojne życie, które opierało się głównie na poznawaniu roślin, lasów oraz zwierząt. Do 7 roku życia, z coraz większym wiekiem i doświadczeniem zapuszczał się coraz dalej... i dalej zdobywając coraz dalsze tereny i napotykając coraz dziwniejsze zwierzęta. Nie miał problemu z poznawaniem innych, był bardzo milusińskim wilkiem. Doświadczenie w zielarstwie od matki i tropieniu od ojca pozwalały mu na bardzo szybkie wykonywanie zleceń od rodziców oraz sąsiadów. Gdy już nie tak młody Azgul, bo prawie 15-letni, postanowił poznać nieznane mu tereny, ruszył na północny zachód. Podczas podróży napadł go dorosłym samiec, który bronił swojego terenu. Azgul od razu zaczął uciekać, lecz samiec był znacznie szybszy i silniejszy od niego. Na szczęście basior nie chciał go zagryźć i dał mu tylko nauczkę, robiąc mu koszmarną ranę na udzie. Młody Azgul po całej gonitwie zgubił się w podmokłych, zamglonych terenach, gdzie tułał się bez celu. W jego ranę zaczęło wdawać się zakażenie, przez co kulał na jedną łapę. Tereny robiły się coraz gorsze. A młody wygłodniały wilk jadł wszystko, co popadnie... Od robaków po zgniłe mięsa znalezione na brzegach jeziora, którego aura tak przytłaczała Azgula, że ten myślał, by się poddać. Pijąc wodę i odżywiając się tym, co popadnie, coraz bardziej zatracał swoją duszę... Czuł, że coraz bardziej ślepnie i marznie przez utratę futra. Ale czuł, że to go wzmacnia. Po roku życia tam polowania i najróżniejszych mutacjach przez skażone tereny jeziora cichego Azgul stał się chodzącym postrachem wśród wszelkiej maści stworzeń. Zamiast śliny i krwi wypływała z niego gęsta zielona ciecz, która samym zapachem odstraszała większość stworzeń od niego. Azgul oślepł całkowicie... Jego węch stał się silniejszy. Tułając się tak, wyczuł dawny zapach wilka, który do tego wszystkiego doprowadził. Ruszył wiec w jego stronę, odnalazł go i rozszarpał pod zasłoną nocy, gdy ten spał. Znając już swoje położenie, ruszył w stronę rodzinnego domu, gdzie myślał, że rodzina przywita go z uśmiechem na pyskach. Lecz jedyne co uzyskał to płacz matki i wyzwiska ojca, który kazał mu się wynosić. Tułając się tak bez celu natrafił na północno-wschodnią warownię, gdzie doceniono go za jego zdolności oraz czuły węch. Azgul pozostał tam i pracował dla lokalnych władz.

ROZPISKA

CHARAKTER: Stanowczy,  nigdy nie pozwoli, by ktokolwiek podważył jego decyzję. Opanowany, w momencie stresu i wszelkiej maści niepowodzeń jest w stanie dalej racjonalnie myśleć. Nigdy nie waga się przed wykonaniem danej czynności lub wypowiedzenia słów, jest zdecydowany. A także mściwy  nigdy nie zapomina i zawsze dąży do zemsty. Brutalny, nigdy nie obchodzi się miło ze swoimi ofiarami. W szczególności z wilkami. Jest uparty. Nie ważne ile razy by upadł. Ile razy by czuł, że nie da rady, dalej będzie próbował dotrzeć do celu. Bywa nieufny przez to, że był odrzucany od wszystkich. Stracił zaufanie do 2 osoby. Często jest zbyt pewny siebie, a jego samoocena jest zawyżona, przez co uważa się za nie wiadomo jak silnego, co często prowadzi do kłopotów. Nie należy do wesołych i miłych wilków. Często nie prowadzi rozmowy, a jeżeli już musi, to sam nie zadaje niepotrzebnych pytań. Zbyt ambitny do własnych celi stawiając sobie zbyt wysoką poprzeczkę, często cierpi fizycznie. Aczkolwiek dzięki temu szybciej się uczy.
APARYCJA: Głowa pozbawiona oczodołów... ze szpiczastymi uszami, na nasadzie pyska jest dość masywny nos z 4 komorami. Jak poniżej widać ma prawie nigdy niezamykającą się paszczę, z której wystają ostre jak brzytwa kły. Język wystający z pyska cały pokryty jest zielonotoksyczną śliną, przez której nadmiar spływa mu po szyi...lekko zgarbiona sylwetka dość mocno masywnego wilka pozbawiona futra oraz ogona. Na łapach widnieją mocno charakterystyczne wystające żyły, które zanikają przy łapach, które są zakończone ostrymi pazurami. Na garbie widnieją pęcherze.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Niezwykle wytężony słuch oraz węch. Umożliwia mu to łatwiejsze polowanie. Nie ma problemu w odnalezieniu się w roli lidera.

MOCE

ŻYWIOŁY: Toksyny
MOCE:
  • Zatruta ślina - po ugryzieniu przez Azgula po pewnym czasie (w zależności jak długo będzie walka oraz jak często Azgul będzie kąsał ofiarę), wróg zacznie tracić energie, przez co będzie powoli coraz bardziej słaba.
  • Echolokacja - Azgul potrafi wyobrażać sobie przedmioty, dzięki czemu zyskuje przewagę w ciemności oraz nieodkrytym terenie.
  • Odporność na choroby - Na Azgula nie działają wszelkie zakażenia oraz bakterie, co umożliwia mu jedzenie zgniłego mięsa oraz przebywania w skażonych miejscach
  • Piękna woń - za pomocą poznanych wcześniej zapachów Azgul ze swoich gruczołów potowych wytwarza toksynę, która upodabnia się do wybranego zapachu.
MOC SPECJALNA: 
  • Zasłona - Azgul ze swojego garba uwalnia chmarę dymu, która tworzy istną mgle o okropnym zapachu na przestrzeni kilkunastu metrów. Dzięki temu przeciwnik praktycznie nic nie widzi oraz czuje niedotlenienie... (Nie działa to podczas mocnych wiatrów, które w łatwy sposób rozdmuchują chmurę).
 
POZOSTAŁE

LOKALIZACJA: Południowo-Wschodnia warownia.
INNE: 
  • Zważywszy na to, że w jego ciele krążą zarówno damskie, jak i męskie hormony, jest w stanie modulować swój głos (na bardziej kobiecy lub męski).
EKWIPUNEK
  • 200 trefli
  • Hak na trofea przywiązany do uda oraz mała sakwa przy drugim udzie.
SIŁA: 350 SZYBKOŚĆ: 350 ZWINNOŚĆ: 500 MOC: 500
TECHNIKA: 100 RÓWNOWAGA: 150
ZRĘCZNOŚĆ: 250 UKRYCIE: 800
OD AUTORSKO

Jestem świeży w tym (rpg), aczkolwiek zezwalam na używanie mojej postaci do jakichś potyczek czy czegoś podobnego. Raczej nie chciałbym go wiązać z nikim, chociaż nie mówię nie. Wolałbym, aby nikt nie narzucał mu przyjaźni bez uzgodnienia.

KONTAKT: OskiiiBoski#9358 (discord)
KREDYTY: Akreon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits