14 grudnia 2020

[KP] Adrissa


Ludzie są dobrzy albo źli. Żaden inny podział nie istnieje.- Irena Sendlerowa

Adrissa
Przedstawienie

GODNOŚĆ: Adrissa
PŁEĆ:  Samica Klozaura
WIEK: 40 lat
STANOWISKO: Księżniczka klozaurów - kiedyś. Teraz? Brak stanowiska.

Powiązania

SYMPATIA: Nieznana na razie.
RODZINA: Nieznana.
HISTORIA: Adrissa pochodzi z innego świata. Tam gdzie powstała jej rasa: Kolzaurów- istot łudząco podobnych do kolczatek feralnych, jednakże z drobnymi zmianami: Mają gadzie ogony, wilcze pyski, kolce, czułki...dodatkowo ta rasa odpowiada za pilnowaniem pewnego Wymiaru, by nikt nie wszedł do niego, żeby była tak zwana równowaga.
Adrissa była córką pary królewskiej. Od małego patrzyła się jak świat wokół jej się zmienia. Nauczyła się tego, że jeśli ktoś odetnie jej ogon, to straci możliwości magi Telepatii: Nie będzie mogła widzieć kogoś myśli, kierować rzeczami za pomocą umysłu, komunikować się sekretnie ze swoimi...dlatego uważała by nikt chciwy nie dostał się do jej ogona.
Pewnego dnia jednak uznała że ma dosyć siedzenia i patrzenia się na krainę. Dlatego też wzięła jednego z żołnierzy/plebsa i z nim poleciała do innego świata, aby zobaczyć jak to jest u innych. Zignorowała prośby rodziców by tego nie robiła, nawet groźba że zginie nie pomogła. Adrissa bardzo chce zrozumieć inne światy, i nic jej przed tym nie zatrzyma.

Rozpiska

CHARAKTER: Adrissa jest poważna. Kiedy wszyscy myślą że jako księżniczka będzie się zachowywać z wyższością, to ona jednak od tego się odsuwa. Woli wysłuchać, zanim będzie oceniać. Oczywiście ma swoje epizody, gdzie odczuwa wściekłość lub nienawiść, jednakże najczęściej po prostu zachowuje zimną krew. Empatia u niej istnieje, ale tylko wobec jej rasy lub bliskich osób.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY:  Adrissa interesuje się portalami. Bardzo chce nimi podróżować, skakać przez nie. Dodatkowo lubi poezję, kiedyś natknęła się na jakąś książkę podczas podróży i nauczyła czytać. Dlatego teraz poszukuje też różnych papirusów, książek, ażeby zdobywać większą wiedzę.

Moce

ŻYWIOŁY: Żywioł Ducha- Adrissa jest połączona mentalnie z Magią. Sama ona pochodzi z jej ducha, który jest silny. Przez to potrafi dostosowywać się do każdego otoczenia. Dzięki Żywiołu Ducha rozpoznaje innych aury, i wie kiedy jest niebezpieczeństwo.

PODŻYWIOŁY: Hipnoza- Używana do jednej mocy. Ten żywioł zdobyła podczas ćwiczeń w swoim świecie. Jest bardzo potrzebny, bo na nim opiera się trochę Żywioł Ducha. Adrissa jest też bardzo dobra z tego żywiołu.

MOCE:

  • -> Telepatia: Adrissa może wyczytać z umysły innej osoby co ona myśli lub robi. Także może odczytać czy dana osoba chce ją zaatakować, czy jednak ma przyjazne zamiary. Często tego nie może używać, bo od czytania umysłów czasem ma zawroty głowy.
  • -> Oczy Ducha: Adrissa potrafi widzieć i kontaktować się ze zmarłymi. Tylko ona lub nieliczni z jej rasy potrafią dogłębnie rozpoznać typ ducha, co chce zrobić, lub nawet odnaleźć demona. Dodatkowo może na chwilę pozwolić mu zdobyć fizyczną postać, ale to mocno wyżera manę w jej ciele.
  • -> Kontrola Many: Adrissa potrafi wyciszyć swoją magię, przez to staje się trudniejsza do wykrycia. Za pomocą tego może się maskować, akurat gdy nadchodzi niebezpieczeństwo. Tylko bardzo zahartowani Magowie będą mogli zobaczyć położenie Samicy.
  • -> Hipnozytujący Głos: Adrissa zaczyna wymawiać jeden czar za pomocą swojego delikatnego głosu. Osoby które mają słabą magię albo nie mają jej wcale łatwo padają tego ofiarą. Nie obudzą się, dopóki tego Adrissa nie zatrzyma, lub nie zostanie zmuszona do zerwania więzi Hipnozytującej.
MOC SPECJALNA: Magic Breaker - Adrissa skupia w sobie cały Żywioł Ducha. Jej ciało wtedy zaczyna się świecić, a jej tęczówki przybierają turkusowy odcień. Po chwili krzyczy oraz kradnie Magię przeciwnikom, osłabiając ich doszczętnie. Niekiedy też może tak przełamać czary, ale ta technika bardzo ją wymęcza, bo sama z każdą sekundą traci siłę jaką zdobyła do osłabienia innych. Po tym samica musi ukryć się, by zregenerować siłę na ataki. Czasem Magic Breaker potrafi zranić, jeśli w osobie już nie ma many. Niemagiczne istoty nie odczuwają tego ataku.
 
Pozostał
EKWIPUNEK: Tutaj twoja postać zatrzymuje przedmioty i trefle, które zdobywa w trakcie rozgrywki na blogu. Na początku posiadasz:
  • 200 trefli
  • Naszyjnik z jej rodowitym znakiem
Siła: 0 Szybkość: 500 Zwinność: 500 Moc: 1000
Technika: 0 Równowaga: 500 Zręczność: 0 Ukrycie: 500
Od Autorsko
   Postać może być używana do RPG/Sesji walk. Jestem już trochę zaprawiona w RP, ale w Blogi dopiero co wchodzę. Nie można kontrolować mojej postaci, jednakże można z nią zawierać przyjaźnie. Romanse itp do ustalenia na priv.

KONTAKT: Email: shadereemur@gmail.com, Discord: Shade#0259
KREDYTY:
Fragonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits