"Kość jest lepsza od piachu, ale piach jest lepszy od stali."
❮
❯
Kościopies
Przedstawienie
GODNOŚĆ: Kościopies
PŁEĆ: Basior
WIEK: 6 lat.
STANOWISKO: Wędrowiec, tułacz, łowca przygód, jedym słowem bezrobotny
PŁEĆ: Basior
WIEK: 6 lat.
STANOWISKO: Wędrowiec, tułacz, łowca przygód, jedym słowem bezrobotny
WATAHA: Wataha Zachodu
Powiązania
RODZINA: Pewna rodzina z Chanai kiedy był szczeniakiem, zwłaszcza jego Pan Qīnai. W drugim świecie miał wielu znajomych z watahy, w tym przyjaciół Skimeatera, Robzza i Chowera. Często o nich myśli.
HISTORIA: Kościopies nazywał się kiedyś Tiangu i był pupilem pewnej chanowskiej rodziny w mieście Urumczi w Chanai. Był to 1947 rok ziemski kiedy tam przyszedł na świat. Piesek był cały czarny i bardzo energiczny, chyba za bardzo ponieważ kiedyś podczas ostrzału miasta wybiegł z domu przed siebie i zawędrował aż poza strefę zamieszkania. Było ciemno i zimno, a Tiangu tęsknił za swoim panem. Kiedy tak tułał się po stepach Chanai podczas pełni księżyca usłyszał tętent koni. Miał nadzieję, iż to jego pan przemierza Singciang w poszukiwaniu pieska. Konie zbliżały się do niego, jednak na ich grzbietach brakowało jeźdźców. O nie. To Konie bladej śmierci, Tiangu myślał, że to tylko chanajska legenda. Niestety po chwili stanęły w okół niego, zagradzając mu drogę ucieczki. Koń Báimǎ, lider przeklętego stada, zażądał owsu. Niestety mały piesek nie miał go przy sobie. Choć Báimǎ jest okrutną zjawą postanowił nie zjadać małego szczeniaka, tylko wysłać na tułaczkę do innego wszechświata. Otworzył portal i przerzucił go przez niego. Na pierwszy rzut oka nic się nie zmieniło, pustynia jak i w jego domu, po czasie zauważył jak bardzo różni się ten świat. Na nocnym niebie widniały dwa potężne księżyce i mnóstwo nieznanych mu gwiazd. Szwędał się, w końcu zachciało mu się jeść i pić. Kiedy taki wyczerpany doczłapał do miasta, dziwne zielone insektoidy w zbrojach przegoniły go od bram miasta. Myślał, że padnie ze zmęczenia, kiedy to ujrzał inne psy. Wyglądały dziwnie, też były czarne, jednak ich głowy były jakby czaszkami, bez skóry, miały twarde hełmy z kości. Ich groźny wygląd odstraszył Tiangu, jednak tak bardzo zależało mu na wodzie, że z nimi ruszył. Dość szybko się zaprzyjaźnili. Zaprowadzili go do wodopoju, gdzie w tafli wody zobaczył, że również jest takim psem, wtedy przyjął imię Kościopies.
Do Delty trafił 5 lat później. Gdy podczas polowania na pustynii Stenn zaobserwował dziwny portal, nie wie dlaczego, ale coś go do niego ciągnęło... i tak przeszedł z ciekawości, a wrota się za nim zamknęły. Znalazł się w Delcie, jak usłyszał od innych psowatych. Na początku budził w nich niepokój, ale i ciekawość. Z czasem Wilki, które go znalazły zaakceptowały go i polubiły ze względu na swój miły charakter.
Do Delty trafił 5 lat później. Gdy podczas polowania na pustynii Stenn zaobserwował dziwny portal, nie wie dlaczego, ale coś go do niego ciągnęło... i tak przeszedł z ciekawości, a wrota się za nim zamknęły. Znalazł się w Delcie, jak usłyszał od innych psowatych. Na początku budził w nich niepokój, ale i ciekawość. Z czasem Wilki, które go znalazły zaakceptowały go i polubiły ze względu na swój miły charakter.
Rozpiska
CHARAKTER: Kościopies jest ciekawy świata, mimo że szczenięce lata ma już za sobą, to dalej jest bardzo energiczny i uwielbia wędrować i odkrywać nowe postacie i miejsca. Jest miły, nie szuka konfliktu, zazwyczaj wybiera rozmowę, nawet gdy stoi przed nim wróg. Tak jak postąpił z upiornym koniem, uważa, że przemoc nie jest konieczna, no może w ostateczności, albo gdy trzeba coś upolować. Jest towarzyski, rozmowny, bawi się i często szuka do tego okazji.
APARYCJA: Jest nie za wysoki, acz dość krępej budowy. Ma średniej długości czarne futro. Jego głowę pokrywa kostny pancerz przypominający tworzący zewnętrzną czaszkę, a wzdłuż kręgosłupa po obu stronach ciała również przebiega naturalna zbroja. Mimo pancerza jest zwinny i szybki, dzięki swoim mocnym łapom może szybko biegać, ale i stanowczo zaatakować, gdy jest to potrzebne.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Lubi podróże, przygody, zabawę i towarzystwo. Interesuje się odkrywaniem nowych rzeczy, zbieraniem historii z różnych stron (wszech)świata, poszukiwaniem artefaktów i znaków przeszłości, a także poznawaniem magicznych istot.
Moce
ŻYWIOŁY: Wiatr, pył i piasek
MOCE:
- potrafi tworzyć miniaturowe trąby powietrzne.
- Potrafi też sporadycznie wywołać bardzo silny strumień powietrza
MOC SPECJALNA:
- Gdy jest na pustyni, lub w piaskowym/pyłowym miejscu potrafi stworzyć silną burzę piaskową, która miota chmurami piasku z ogromną prędkością niszcząc wszystko w około jak potężna wichura, kłęby pyłu zakrywają wtedy słońce tworząc ciemność wokół Kościopsa.
Pozostałe
LOKALIZACJA: Zachodnia warownia.
EKWIPUNEK: - 200 trefli
- Chanajski znaczek, który oderwał kiedyś z czapki swojego pana, za co dostał wielką burę.
- róg Sheka, silnych i walecznych humanoidalnych postaci. Róg znalazł, ale właściciela nie było.
Siła: 200 Szybkość: 500 Zwinność: 600 Moc: 200
Technika: 200 Równowaga: 300 Zręczność: 300 Ukrycie: 700
No w sumie szukam przygód, jestem kościopsem więc raczej nie będę super wojownikiem, ale na pewno będę chciał odkrywać świat i nawiązywać nowe relacje.
Technika: 200 Równowaga: 300 Zręczność: 300 Ukrycie: 700
Od Autorsko
KONTAKT: Exmit#9399(discord)
KREDYTY: Screenshot z gry "Kenshi".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!