29 grudnia 2020

[KP] Karo "Gako" Hajre

Nazywają to "wolą ognia". Używają tego jako pretekstu do wojen. Zresztą każdy powód jest dobry, aby wypowiedzieć wojnę. Od skomplikowanych zemst po zwyczajne "bo tak".

Karo "Gako" Hajre
Przedstawienie

GODNOŚĆ: Karo Gako Hajre
PŁEĆ:  Mężczyzna
WIEK
: 25 lat.
STANOWISKO: Następca Doradcy Hrabiego, aktualnie określany jako pomocnik Doradcy Hrabiego.

Powiązania

RODZINA:  
  • Wiera z rodu Hajre - najbliższa osoba dla Karo. Mógłby za nią wskoczyć w ogień i na odwrót. Dawniej spędzali czas razem, teraz raczej się rozłączyli. Mimo to często się spotykają i długo rozmawiają. Ufają sobie w stu procentach.
  • Alara z rodu Hajre - kuzynka Karo. Nigdy nie rozumiał jej braku uczuć i powagi. Nie starał się też zrozumieć. Utrzymywali kontakt podczas treningów.
  • Rodriguez z rodu Hajre - stryj młodego, wzbudzający w nim respekt i lęk. Jest mu całkowicie oddany.
  • Klavris z rodu Hajre - aktualna mentorka Karo, który ma przejąć jej funkcje. Stara się naśladować jej poczynania na stanowisku doradcy, co nie za bardzo mu wychodzi.
HISTORIA: Losy Karo zaczynają się jeszcze przed jego narodzinami. Wyobraźcie sobie potężnie zbudowanego basiora. Czarne, lśniące futro powiewało na wietrze, gdy on uświadamiał innych o swojej dumie i pewności siebie. Miał bowiem jedną ważną wadę, nie za bardzo przepadał za rasą ludzką. Powoli przeradzało się to w nienawiść, której uczył się od kołyski. Jego zachowanie nie spodobało się pewniej humanoidalnej istocie. Z pozoru drobna kobietka, w zemście za wszystkie słowa i czyny postanowiła zamienić go w człowieka. Jego umiejętności i charakter zostały, zmienił się jedynie wygląd. Właśnie w tej formie począł swojego pierworodnego - Karo, a trzy lata później jego siostrę o imieniu Wiera. Oni także byli wyjątkowo ludzcy, jak na wilczy ród. Karo dosyć szybko zaczął przejawiać swoje moce. Zaczął od wyginania metalowej zastawy. Kiedy czarnowłosy miał pięć lat, jego ojciec popełnił samobójstwo, a rok później jego matka, zrozpaczona śmiercią partnera. Zabrany został wtedy przez swoją rodzinę, by wraz ze swoją siostrą mógł rozpocząć trening na gwardzistę. Później podjęto decyzję, Karo został wyznaczony na następcę doradcy hrabiego. Spełniał wszystkie warunki, nawet w młodym wieku miał już dobrze zbudowane ciało, był dosyć wysoki, jak na swój wiek, a i potrafił podporządkować sobie innych swoim zadziornym charakterem, ostrym, jak srebrne ostrze i gorącym, jak rozżarzone żelazo. Narobił sobie tym wielu wrogów, wchodził w bójki, a także walki na śmierć i życie, a parę z nich nadal próbuje wyeliminować Karo i jego siostrę. Aktualnie przebywa w dworku, nieopodal dworku hrabi rodu, szykując się do roli jego doradcy.

Rozpiska

CHARAKTER: Karo odziedziczył po ojcu nie tylko umiejętności, czy wygląd, a także charakter i temperament. Jest cholerykiem, a co za tym idzie ma wrodzoną porywczość. Jest szczery aż do bólu, nie potrafi rozróżnić ludzkich emocji. Łatwo daje się podpuścić, czy sprowokować. Od czasu do czasu udaje mu się zapanować nad emocjami i ogarnia go całkowity spokój. Można go opisać słowami: "Ostry, jak srebrne ostrze i gorący, jak rozżarzone żelazo.
APARYCJA: Wysoki i dobrze zbudowany mężczyzna. Ma szerokie barki i ładnie wyrzeźbione mięśnie brzucha. Jego lewa dłoń całkowicie jest pokryta metalem, na której wyryty jest znak rodowy Hajre. Przez jego plecy przechodzi dosyć długa blizna, po jednej z intensywniejszych walk. Ma on około 190 cm. Ubiera się w ciemne ciuchy, głównie eleganckie garnitury i koszule. Nieodłącznym elementem jego stroju są skórzane rękawiczki.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Para się walką i różnymi sztukami walki, które opanował do perfekcji. Mało kto o tym wie, ale potrafi grać na fortepianie i całkiem dobrze mu to wychodzi. Fatalny jednak jest w kuchni, a jego największym sukcesem jest ugotowanie wody na herbatę.

Moce

ŻYWIOŁY: Żywiołem głównym Karo jest metal. Oprócz niego używa także kamienia.
MOCE: 
  •  Metalowa kreacja - potrafi dowolnie formować metal, a także swoje ciało, zamieniając je w metal.
  • Metalowa zbroja - pokrywa swoje ciało niewielką warstwą metalu.
  • Kamienna kreacja - potrafi dowolnie formować kamień.
  • Kamienna zbroja - pokrywa swoje ciało niewielką warstwą kamienia.
MOC SPECJALNA: Runy księżycowe - niewidoczne znaki na ciele, uwidaczniające się wystawione ja światło księżyca. Gdy Karo używa tej umiejętności jego siła i szybkość zwiększa się. Najmocniej działa podczas pełni.
 
Pozostałe

LOKALIZACJA: Dwór, pod sztandarem rodu Hajre. Nie jest duży, znajdują się w nim dwie sypialnie, coś na wzór kuchni, pokój gościnny i wychodek.
INNE:

  •  Często można go zauważyć z fajką w ustach.
  • Jego moce najlepiej działają w połączeniu ze srebrem, lub złotem.

EKWIPUNEK:

  • 200 trefli
Siła: 825 Szybkość: 175 Zwinność: 175 Moc: 825
Technika: 525 Równowaga: 175 Zręczność: 175 Ukrycie: 175
Od Autorsko

   Stawiam na raczej krótsze odpisy. W razie pytań piszcie na discorda, będzie to najszybsza droga kontaktu.

KONTAKT: Karo®#4921|| boryx.bergud@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits