15 marca 2017

Wojna jest lepsza

niż nietrwały pokój...
 http://img09.deviantart.net/9b2f/i/2016/283/4/6/45745788_by_darenrin-dakik5p.png 
Darenrin
Godność: Araya Ma - takim właśnie mianem się przedstawia. Zżyła się. Z tą postacią i z tym imieniem, i z ludźmi dla, których ważna jest ta część jej. Kawałek wydarty z Wojny, bo takie jest jej prawdziwe imię, chodź bardziej można powiedzieć, że jest to coś co uosabia.
Stronnictwo: Wataha Zachodu
Płeć: Zmiennopłciowa
Orientacja: Biseksualna. To kim się interesuje zależy od formy jaką przybierze.
Wiek: Wyglądem przypomina jedenastolatkę jednak nie wiadomo ile wieków ma na karku...  Jest nieśmiertelna.
Sympatia: Kiris
 http://orig01.deviantart.net/06aa/f/2013/239/e/f/_render__ia_vocaloid_by_kuronekoyuuki-d6jxhny.png
Rodzina: Jeźdźców Apokalipsy jest czworo - kolejno Wojna, Zaraza, Głód i Śmierć. Z nich wszystkich jest najstarsza. Można powiedzieć, że są rodzeństwem.
Stanowisko: Bard i Poetka
Charakter: Na pierwszym spotkaniu Araya będzie spokojna i małomówna, żeby nie powiedzieć wstydliwa. Raczej nie będziecie po pierwszych kilku minutach rozmawiać na luzie patrząc ci prosto w oczy.  Ba, wątpię czy ci się to kiedykolwiek uda. Jeśli jednak złamiesz tą barierę napotkać możesz dwa charaktery - miłą i pomocną oraz całkiem uroczą Arayę lub, jeśli prześladuje cię fatum, poznasz prawdziwe oblicze Wojny. Uwierz mi... długo wtedy nie pożyjesz. Zatem czym mógłbyś jej podpaść? Cóż, Araya jest strasznie zazdrosna szczególnie o bliskie osoby. Jeśli poczuje, że jej miejsce jest zagrożone prawdopodobnie spróbuje się ciebie pozbyć. Więc... miej to na uwadze. Dalej... W walce na wykończenie czy czekanie zawsze wygra - jej cierpliwość nie ma sobie równych. Nie polecam ci także okłamywać jej. Owszem, nie zabije cię ale może rozpocząć walkę na wyniszczenie twojej psychiki. Sama masowo oszukuje. W końcu nie może dopuścić jej mały sekret się wydał. Mimo wszystko dopóki nie czuje się zagrożona nie stanowi dla ciebie niebezpieczeństwo.
Żywioł: Główny: Umysł  Poboczne: Mrok, Iluzja
Moce: 
  • - Fatum - Cel zaklęcia prześladuje pech i za wszystko co się bierze prawie zawsze kończy się fiaskiem. Czemu tak jest? Wojna wywołuje u celu negatywne nastawienie oraz znika brak pewności siebie. Działa to jak samospełniająca się wróżba. 
  • - Koszmara - Umiejętność dzięki której już nie widzisz przed sobą Arayę. Zamiast tego twym oczom ukazuje się coś czego najbardziej się boisz. I nie, nie jest to iluzja. Jeśli włoży w to dostatecznie dużo wysiłku może przybrać dowolną formę.  
  • - Armia Klonów - Wojna tworzy od kilku do kilkuset iluzji jej samej. Kopie będą wykonywać dokładnie co będzie chciała. Nie mogą one naprawdę zranić - w końcu to wytwory umysłu. Jednak jest duże prawdopodobieństwo, że mimo wszystko odczujesz ból. Dlaczego? Iluzje mocno wpływają na twój umysł, który jest święcie przekonany, że ciało zostało zranione. 
  • - Zły dotyk - Jak to mówią boli całe życie. Co jeśli ktoś siłą wdarłby się do twojego umysłu i próbował zniekształcić twoje wspomnienia tak, że nigdy nie byłbyś już taki sam? To właśnie potrafi Wojna. Teoretycznie mogłaby również wykorzystać to w dobrym celu np. do wymazania traumatycznych chwil. Zwykle jednak używa swoich mocy w gniewie...
  • - Iluzje - Wojna potrafi rzucać różne iluzje. Tego chyba nie trzeba tłumaczyć.  
  • - Owczy pęd - Osoby na których zostało to użyta stają się potulne i pokornie słuchają rozkazów pierwszej osoby, którą ujrzą. Na szczęście takie gry nie bawią Wojnę.
Zain./Talenty: Pociąga ją jazda konna, opieka nad roślinami czy też wszelkiego rodzaju zajęcia artystyczne. Jest bardzo kreatywna. Nie lubi niepotrzebnej walki czy też rozlewu krwi. Spokój i cisza to najlepsze rzeczy. A no i oczywiście uśmiechy bliskich!
Moc Specjalna:
  • - Wojna - Każdy kto raz złoży obietnicę Jeźdźcowi musi ją dotrzymać. W przeciwnym razie osoba, która złamała przysięgę zmieni się w kamień. Działa to w obie strony, toteż Araya nigdy nie składa przyrzeczeń.
Historia: Kim są owi Jeźdzcy? Tylkogarstka nielicznych o nich słyszała. Według jednych sa wynikiem eksperymentów, które wymknęły się spod kontroli. Drugą popularną teorią jest, że są oni częścią nie rozerwalnego cyklu ciągłego niszczenia i odradzania się świata. Coś jak zjawiska natury. Nikt z watahy nie zna prawdziwej formy Wojny. Ukrywa to kim naprawdę jest. Jednak jak właściwie trafiła do WZ i stała się Arayą? Ach... Stare dzieje. Dawno temu wszyscy Jeźdźcy podróżowali razem siejąc terror i zniszczenie. W końcu pojawił się ktoś kto postanowił stawić czoło całej czwórce. Niestety zwyciężył jednak przypłacił to życiem. Dalej losy Jeźdźców nie wyglądały różowo - nim ów śmiałek skonał Głód został zapieczętowany zaś Śmierć zamordowana. I tak o to z czwórki potężnych Jeźdźców pozostała tylko osłabiona dwójka. Zaraza pragnąc zemsty uknuł plan, aby pod postacią dzieci wkraść się do ludu, który ich pokonał. I tak też rozpoczęli swoje nowe życie. Wojna z czasem przywiązała się do obcych. Zaczęła czuć się jedną z nich. W końcu Zaraza zaatakowała. Mimo że Wojna ostrzegała przed planami Zarazy nikt jej nie wierzył sama zaś została okrzyknięta kłamcą. Gdy jednak doszło do rzezi, niedobitki osądziły o wszystko Wojnę, która próbując ich chronić z braku sił anulowała iluzję. Uciekła znienawidzona przez wszystkich. Jej miejsce zniknęło w mgnieniu oka. Wtedy właśnie zdała sobie sprawę jakim jest potworem i znienawidziła siebie. Mimo wszystko zdaje sobie z prawe czym jest i nawet nie próbuje się oszukiwać - zamiast tego zwodzi innych. Nie chce by jej spokojne życie legło w gruzach. Wiele razy zmieniała miejsce pobytu, tożsamość, wygląd... Zrobi wszystko, aby pozostać Arayą na zawsze.
Przedmioty: Zawsze zobaczysz ją w słomkowy kapeluszu. Często też ujrzysz ją z kwiatami we włosach bądź bukietem w dłoniach.
Bank: 200$
Inne:
  • Wszyscy Jeźdźcy są bezpłodni. 
  • Pomimo, że wszyscy biorą ją za dziecko pozwolono jej wykonywać lekkie stanowiska. 
  • Jako, że podaje się za magicznego wilka ma również wilczą formę.
  • Nie potrzebuje jeść, pić ani nic co jest typowe dla organizmów żywych. Chociaż nie... Jeść muszą ale nie to co zwykłe istoty. No chyba, że codziennie wcinasz kanapkę z dużą porcją negatywnych emocji.
Inne Zdjęcia: Wilcza forma
Chat: LenaWilk

 
Siła: 100 Szybkość: 500 Zwinność: 300 Moc: 1000 Technika: 900 Równowaga: 100 Zręczność: 0 Ukrycie:100

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits