18 września 2017

Od Kudiego [+12]

-Wstawajcie lenie! Robota czeka -krzyknął Bruce, wchodząc do pokoju.
Judi podniosła się z łóżka i zaczęła szturchać ręką Kudiego.
-Czego? -Zapytał zabójca i zakrył głowę poduszką.
-Jak to czego? Ten idiota nas woła. -Odpowiedziała Judi.
Rodzeństwo przyszykowało się, zeszło na dół i wyszło z domu.
-No to o co chodzi? Gdzie ta robota? -Zapytała blond włosa.
-Widzisz tego ciapciaka w okularach? -Bruce wskazał palcem na mężczyznę stojącego obok wózka. -Musicie go obstawiać w drodze do Imperium.
-A ty to co? -Wtrącił Kudi.
-Ja?... Ja mam dostawę, śpieszy mi się... Lucas już na mnie czeka.
-Dobra, nie tłumacz się,  tylko ruszaj dupę, bo się spóźnisz. -Powiedziała Judi i odepchnęła lekko Bruce'a. 
Rodzeństwo podeszło do czarnowłosego faceta stojącego pod murem. Włamywaczka kiwnęła głową na znak, by już ruszać. Trójka zaczęła wywozić wózek z Qan'Rat. 

*Godzinę później*

-Możemy tu odpocząć. Nogi mnie bolą, a was pewnie też. -Zaproponowała Judi. 
Rodzeństwo usiadło pod drzewem, a Pan Ważny poszedł przemyć twarz w rzece.
Kudi wpatrywał się w ciemną folię polietylenową okrywającą wózek.
-Jak myślisz, co my dokładnie wieziemy? -Zapytał i lekko szturchnął Judi łokciem.
-Z tego, co się dowiedziałam... broń palną.
-Broń? Do Imperium? Taką ilość?
-Też się zdziwiłam. No cóż... zadanie trzeba wykonać.
Dziewczyna Wstała z ziemi i zaczęła się rozciągać. 
-To jak? Idziemy dalej?
Blondynka zawołała okularnika i poszli dalej. Kilka minut później,  grupa znalazła się pod murami Imperium. Pan Ważny zapłacił za obstawę, a strażnicy zajęli się wnoszeniem towaru. Rodzeństwo zameldowało się w motelu niedaleko Lorog City. Weszli do swojego pokoju i położyli się spać. Godziny mijały wolno, w tej części Delty było strasznie duszno w nocy. Najwyraźniej nie tylko oni nie mogli zasnąć,  gdyż ktoś zapukał do drzwi.


~Ktoś, coś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits