Strony

02 września 2017

Każdy umysł ma granicę [...]

 "Każdy umysł ma granicę, po której przekroczeniu pozostaje tylko obłęd."
 

GODNOŚĆ: Mare Kelly Barrow
PRZYNALEŻNOŚĆ: Wataha Karmazynowej Nocy
PŁEĆ: Kobieta/ Wadera
ORIENTACJA: Heteroseksualna
WIEK: 21 lat (nieśmiertelna), tak naprawdę ma około 217 lat
RASA: Pół furry- pół demonica
SYMPATIA: Dawniej: Mortuus (były narzeczony)
 
 
RODZINA: -Ruth Barrow- matka. Zginęła, gdy Mare miała jedenaście lat.
- Asmodeusz- ojciec. Uważa, że Mare jest jedną z jego najzdolniejszych dzieci, jednak ujawnił jej się tylko raz.
STANOWISKO: Zajmuje się niemal wszystkim, co się napatoczy. Oficjalnie jest najemniczką i piratem, choć to bardzo ogólne ujęcie jej prac.
CHARAKTER: Mare ma raczej skomplikowaną osobowość, nie da się jej poznać i za jednym spotkaniem ocenić jaka jest. Potrafi przechodzić z okrucieństwa do wspaniałomyślności, z optymizmu do pesymizmu, z marzycielki do osoby twardo stąpającej po ziemi. Jest uznawana za osobę niezwykle nieprzewidywalną, a czasami nawet za wariatkę. Z jednej strony, Mare jest opisywana jako wredna, arogancka i okrutna. Często okazuje pogardę dla innych ludzi, jest dosyć opryskliwa i nierzadko bywa niemiła. Nie owija w bawełnę i zawsze jest aż nazbyt szczera- przez co może ranić wrażliwsze osoby. Jest ona mściwa, pamiętliwa i dzika. A w ułamku sekundy w jakiejś sytuacji, z milusiej Mare potrafi zmienić się w niezwykle chamskie, cyniczne stworzenie. Uchodzi ona za niezwykle brutalną i okrutną, kochającą wszystko co złe. Przy niej nigdy nie wiadomo czym są te ostre, odsłonięte zębiska, to uśmiech czy już ostrzeżenie? Z drugiej strony jest to wilczyca na której pysku bardzo często gości szeroki uśmiech, a ona sama jest wilczycą o przyjaznym nastawieniu. Ktoś powiedziałby że ma rozdwojenie jaźni, że siedzi w niej kilka wilków o odmiennych charakterach. I tak, tak jest.
Mare to wilczyca, której wszędzie pełno, a przy każdej intrydze, problemie, zabawie czy bitwie jest wymienianie jej imię lub opisywany jej wygląd. Potrafi milczeć całymi dniami i stosunkowo często oszczędza się w rozmowach, jest dosyć skryta- do czasu, gdy mówi o czymś co ją interesuje i czym się zajmuje. Wtedy potrafi nieprzerwanie mówić, mówić i mówić. Nie ważne co się stanie, będzie kontynuowała swoją wypowiedź. Jest także waderą spokojną i opanowaną, do granicy która jest cienka niczym włos i którą niezwykle łatwo przekroczyć. Nieugiętość i inteligencja czynią z niej wilka mądrego, potrafiącego dobrze kalkulować i przewidywać. Jej wrodzoną cechą jest ośla upartość, jeśli coś wymyśli zawsze musi to mieć, nawet jeśli do celu musi dojść po trupach i spalić wszystkie mosty za sobą. Jest istotą niezwykle nieufną, dlatego zaufanie komukolwiek sprawia jej niezwykłą trudność, jednak gdy już to zrobi potrafi wskoczyć w ogień dla ukochanej osoby. Mare bardzo troszczy się o osoby, które kocha i za wszelką cenę jest gotowa ich bronić. Doświadczyła tyle strat w swoim życiu, że nie chce ponownie przez to przechodzić. Dziewczyna często i mocno reaguje na swoje uczucia, co może mieć ukierunkowanie na jej ciemniejsze emocje, które sprawiają, że może szybko wpaść we wściekłość i kogoś zabić, przez co często wpada w kłopoty.
Jednocześnie jest sprytna jak łasica, z wszystkiego potrafi wyjść cało, ma istny dar przekonywania. Zwykle nie obmyśla planów i działa pod wpływem chwili, wykorzystując warunki i otoczenie. Jest specjalistką pod względem zwodzenia, uwodzenia, manipulowania i okręcania sobie ludzi wokół palca. Niektórzy porównują ją do syreny, która zwabia i omamia, aby później pozbawić cię życia.
Nieśmiałość to dla niej pojęcie nieznane, szybko zawiera znajomości ale także dzięki jej porywczości równie szybko się kończą. Ma raczej buntowniczą naturę, dlatego naprawdę trudno jest się z nią dogadać lub postawić jej jakiś warunek. Na każde słowo, które ją o coś oskarża ma tysiąc odpowiedzi.  Nie zmieni swojego zdania, dopóki nie będzie przedstawiony dobry kontrargument.
Wady? Arogancja. W sumie ona pozjadała wszystkie rozumy, prawda? I krytyka, uwielbia krytykować. Cięte riposty, do niej będzie należeć ostatnie słowo. Przeżyje samego Boga by mieć ostatnie słowo.
ŻYWIOŁY: Jej żywiołów nie da się tak po prostu nazwać. Ktoś kiedyś powiedział, że jej żywiołem jest ona sama.
MOCE: 
  • 1. Clipeum- Jest ona odporna na każdą moc, o ile przeciwnik jest pod tym względem słabszy. Jest ona odporna również na wszelkiego rodzaju trucizny, a także bronie wykorzystujące magię. Potrafi przenieść tą moc na sojuszników, o ile stoją oni blisko niej. Kiedy przenosi to na innych, godzina aktywności tarczy oznacza czterokrotnie dłuższy odpoczynek, natomiast działanie mocy na jej samej jest odruchowe i nie zużywa aż tyle energii.
  • 2. Fulgur- Potrafi wykorzystywać i tworzyć energię elektryczną- tworzyć małe błyskawice czy wysysać elektryczność z danego miejsca. Im więcej energii wchłonie, tym potężniejsza staje się ta moc, więc jeżeli w całym mieście padnie prąd, wiedz że Mare była w to zamieszana.
  • 3. Sitis- Za pomocą głosu lub zmiany wyglądu umie zwabić i omamić ofiarę lub pogmatwać jej w umyśle tak, aby przystosowała się do jej woli. Zwykle wtedy jej oczy zamieniają kolor na kompletnie fioletowe lub niebieskie. Więc jeśli zobaczysz u niej ten wzrok, wiej jak najdalej- gdyż możliwe że próbuje zwabić właśnie ciebie. Jednak ta moc nie działa, gdy nie jest w pełni sił- dlatego podczas walki nie może jej używać.
  • 4. Lacus- ta moc daje jej ogólne panowanie nad żywiołem jakim jest woda. Potrafi ona na przykład tworzyć fale czy wiry, przywoływać istoty żyjące w wodzie, a jednocześnie umie oddychać pod wodą. Mimo, iż jej najpotężniejszą mocą jest wskrzeszenie, to uważa że woda jest jej prawdziwym żywiołem. Odkryła tą moc gdy niemal się utopiła.
  • Reszty mocy jeszcze nie odkryła, i uważa je za zbędne. I tak dysponuje całkiem pokaźnym, magicznym arsenałem.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Interesuje się wieloma rzeczami, od książek i poezji po walkę czy inny wysiłek fizyczny. Szczególnie interesuje się walką na miecze, choć umie posługiwać się każdym rodzajem broni i robi to całkiem biegle.
MOC SPECJALNA: 
  • Resurgent- Potrafi ona wskrzesić osobę, a potem wykorzystać ją i wcielić do swojej osobistej "armii". Jednak samo wskrzeszenie trupa nie należy do prostych rzeczy i oprócz osobistej magii potrzebuje do tego także odpowiednie zioła i księgi. Ta moc strasznie wyczerpuje naszą bohaterkę, lecz im mniej czasu minie od zgonu, tym łatwiej się to robi. Czasami wskrzeszając ludzi z dawnych lat traciła przytomność i odzyskiwała ją dopiero po kilku dniach.
HISTORIA: Jej życie zawsze było zbyt przewidywalne. Urodziła się jako potwór, pod wpływem gniewu zabiła pół swojej wioski i uciekła z matką- jako jeszcze większy potwór. Potem jej matka zginęła, gdy podpalono ich dom, gdyż uznano je za czarownice. Znalazł ją jej Mistrz, wyszkolił ją i posłał na statku w świat. Potem przeżyła bitwę z jakimiś piratami, wróciła do Avalona, który wkrótce również został zabity. Uciekła ze swoim przyjacielem- Mortuusem, który oszalał, a potem zaczął ją bić i krzywdzić. Uciekła od niego i tak oto znalazła się na Delcie.
PRZEDMIOTY: 
1. Posiada kompas, który wskazuje to, czego pragniesz w danej chwili pragniesz.
2. W jej lewym uchu tkwi dużo złotych kolczyków, które otrzymała od ludzi, których kochała. Nie wyrzuciła nawet tych od swojego narzeczonego, choć go nienawidzi, co więcej- boi się niego.
3. W wilczej postaci, nie posiada lewego oka- dlatego nosi czarną opaskę na jedno oko. Czasami zakłada ją również w swojej drugiej postaci.
LOKALIZACJA: Raczej wędruje, posiada mieszkanie w każdej części tego świata.
BANK: 200 trefli
INNE:
- Posiada bardzo dużo blizn. Największe na plecach i mniejsze na rękach, a także literkę "M" na lewym obojczyku.
- Jej ulubionym alkoholem jest rum, choć innym nie pogardzi
- Zawsze ma na głowie ten sam, piracki kapelusz, a także identyczne krojem stroje. Bardzo rzadko z własnej woli ubiera sukienki, choć uwielbia wyzywające stroje.
- Od czasu do czasu pracuje jako striptizerka.
- Uwielbia słodycze i książki.
- Jest świetną złodziejką, przez co często nazywają ją Królową Złodziei.
- Zna niemal wszystkie języki, lecz najlepiej idą jej w nich przekleństwa.
- Jej najczęstszą ksywką jest "Piratika"
- Jest świetnie znana policji, rozpoznają ją po samym wyglądzie. Co tylko dowodzi temu, że dosyć często wpada w kłopoty
- Niemal mistrzowsko posługuje się każdym rodzajem broni.
- Nie odczuwa zimna ani bólu
CHAT: Slake/ Slakey



 Siła - 357 Szybkość - 357 Zwinność - 357 Moc - 500
Technika - 357 Równowaga - 357 Zręczność - 358 Ukrycie - 357

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!