Postacie Trzecioplanowe

    Zakładka poświęcona jest postaciom, które nie są grywalne przez innych graczy, a przez administrację, lub też pozostały porzucone przez właścicieli z powodu chociażby braku czasu na pisanie. Istnieje możliwość zaadoptowania takowej postaci, jeżeli jej właściciel wyraził na to pisemną zgodę, co zostało podkreślone. Jeżeli zaś chcesz pod swoje skrzydła przygarnąć NPC stworzonego specjalnie do zakładki - proszę bardzo. Warunkiem jest jedynie wypełnienie oryginalnego formularza danymi postaci.

[Aby stworzyć własną postać trzecioplanową należy wypełnić poniższy formularz:]
[kody pochodzą ze strony gitano

FORMULARZ
Przemęczone oczy, w których zabrakło dawnej determinacji. Większość jego obowiązków przejął syn, bowiem po utracie ukochanej Snajper nie potrafi odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Dlatego popadł też w głęboką depresję i zanurzył się w żalu do jednego z Baronów rodu Sansun za odebranie życia jego żonie. Od tamtej pory również mocno nienawidzi Watahy Karmazynowej Nocy, ale z drugiej... No cóż. Problemy samego ze sobą daje mocno się we znaki. Trzeba jednak przyznać mu ogromne doświadczenie w boju. Pod jego sztandarem wychodzili najlepsi legioniści, a niejedna bitwa na korzyść jego ukochanej Watahy została rozstrzygnięta. Jego syn odziedziczył najlepsze cechy ojca i wkrótce być może przejmie władzę po Snajperze. Ten jednak nie zamierza odchodzić na emeryturę, a zginąć w boju, licząc na to, że wkrótce to nastąpi. Nie może doczekać się kolejnej bitwy. Zakochany jest w rozlewie krwi i swoich sadystycznych zapędach.
 Basior | Generał w Watasze Zachodu | Harmonia
Snajper Choogath
— azorart; Siła: 50 Szybkość: 1200 Zwinność: 900 Moc: 100
Technika: 1200 Równowaga: 100 Zręczność: 80 Ukrycie: 500
 
Obecnie wraz z najbliższą rodziną znajduje się w Jaskini Głównej Watahy Zachodu. To basior o nieprzyjemnym, wulgarnym uosobieniu. Nie interesują go związki, a jedynie interesy własne. Bliski kuzyn Mastrus i jej najbliższa rodzina, która pozostała po pomorze. Traktuje swoją kuzynkę z obojętnością, bowiem nigdy w rzeczywistości nie czuł się do niej przywiązany. Interesuje go wyłącznie korona, jednak póki co nie spieszy się z jej przejęciem. Jest jeszcze dosyć młody, a kiedy jego kuzynka przejęła tron, ten jeszcze uczył się chodzić. W porównaniu do niej jest bardzo wybuchowy i ekscentryczny, przez co już zdołał przypiąć sobie łatkę nieodpowiedzialnego gnojka. Nienawidzi postaw biernych równie mocno, jak rodu obecnie panującego Watahą Karmazynowej Nocy. I trudno jest się tutaj doszukiwać jakiegoś konkretnego powodu. Być może chodzi tutaj o niespełnioną miłość, a być może wpojenie mu tej nienawiści od dzieciństwa przez matkę, którą kocha ponad życie. I jest to chyba jedyna osoba, na której Maliqowi zależy prawdziwie.
Basior | Dziedzic | Brak
Maliq Zalarar
Siła: 30 Szybkość: 700 Zwinność: 500 Moc: 0
Technika: 1000 Równowaga: 270 Zręczność: 500 Ukrycie: 0
Żyje spokojnie oddalony od rodziny, w Warowni Źródeł. Dożył już sędziwego wieku (ponad 1200 lat) i pragnie spokoju. Ślepiec, u którego boku czuwają wierni lekarze, oraz jego syn. Urodził się pozbawiony źrenic i tęczówek, za to obdarzony został nie tylko darem własnego żywiołu, ale również umiejętnością jasnowidzenia, dlatego, pomimo swojej niepełnosprawności, jest dla rodu bardzo ważny. Agresywny wobec każdego obcego i sprzeciwiających mu się poddanych. Lubi mieć pogląd (hehe) na wszystko, co dzieje się w jego rodzie. Dla rodziny mógłby dać się jednak zabić. Riversów nie lubi z przyczyn osobistych, o których za bardzo nie rozpowiada. W wolnych chwilach uwielbia kosztować nowe potrawy, zwłaszcza mięsne, gdyż jest znakomitym kucharzem i miłośnikiem wykwintnych dań.
Basior | Baron | Toksyny
Maliq Dańczynski
Siła: 230 Szybkość: 700 Zwinność: 300 Moc: 2000
Technika: 670 Równowaga: 150 Zręczność: 1500 Ukrycie: 1200
Zamek Rivangoth/dworek rodu Hajre. Stonowana i surowa, czasem rozpalająca się energią, niczym nagrzane żelazo, sprawująca praktyczną zwierzchność nad członkami straży. Jej postawa budzi pełen lęku szacunek w niemal wszystkich członkach rodu, łącznie z Hrabią. Jest siłą wykonawczą głowy rodu. Żadko można ją spotkać w miejscu zamieszkania, jest ciągle w ruchu. Dogląda młodych, ich szkolenia, sprawdza zabezpiecznia, stan gwardii, prowadzi symulacje, sprawdza uzbrojenie, prowadzi musztrę. Jest pracocholikeim, nie ma praktycznie życia poza swoimi zadaniami, jako doradcy. Jako partnerka rozrodcza Hrabiego posiada z nim sporo dzieci, jednak nie faworyzuje ich w żaden sposób. Dla niej członek rodu to członek rodu, nic więcej. Specjalizuje się w taktyce wojennej, a jej styl walki jest gwałtowny, szybki, bezgranicznie polega na swoim instynkcie, uderza precyzyjnie i wycofuje się, by znowu uderzyć. Zwykle jej walki nie trwają dłużej, niż kilka minut.
Wadera | Doradca Hrabiego | Metal
Klavris Hajre
Siła: 500 Szybkość: 1500 Zwinność: 1400 Moc: 500
Technika: 1600 Równowaga: 600 Zręczność: 1200 Ukrycie: 700
Dworek rodu Hajre. Poważny i spokojny basior, o umyśle niczym lodowate ostrze stali, o znacznych zdolnościach strategicznych i administracyjnych, sprawująca pieczę nad rodem i pilnujący przestrzegania porządku w jego szeregach. Jego głównym kierunkiem zainteresowania są jednak grobowce rodu oraz cmentarz watahy. Większość swojego czasu spędza w dworku, położonym przy samym cmentarzu, zajmując się techniczną stroną działania rodu oraz doglądaniem zmarłych. Nie zajmuje się praktycznie członkami rodu, żywych pozostawia swojej partnerce, by samemu w całości móc się oddać sprawami logistyki oraz zmarłych. Raczej nie walczy, od tego ma swoją partnęrkę, jednak utrzymuje się w przyzwoitej formie, a jego moc Metalu jest jedną z potężniejszych w całym rodzie.
Basior | Hrabia | Metal
Rodrigez Hajre
Siła: 1200 Szybkość: 500 Zwinność: 400 Moc: 1700
Technika: 600 Równowaga: 1600 Zręczność: 300 Ukrycie: 200
Zamek rodziny Rivers. Gleviss jest doskonale wyszkoloną i profesjonalną gwardzistką, ponad wszystko stawiającą swoje zadanie. Niezwykle dumna i pyszna, swój przydział uważa za dowód jej wyższości nad pozostałymi szczeniakami z miotu, a nawet nad starszymi gwardzistami i członkami rodu innych specjalizacji. Ma skłonności do patrzenia z góry na innych, szczególnie wtedy, gdy Tytan nie patrzy. Ale ma też swoją dobrą stronę. Ceni siłę i potrafi wstawić się za osobą, która okazała, że jej nie brakuje mocy, nawet jeśli swoją walkę przegrała. Ma też odwagę sprzeciwić się Tytanowi, jeśli uważa jego osąd za niesłuszny, nie licząc się z konsekwencjami. Mimo wszystko jest też lojalna, ostatecznie, nawet jeśli rozpętała wcześniej kłótnię o daną sprawę, zrobi co będzie od niej wymagane. Doskonale posługuje się bronią, a swój styl opiera na utrzymywaniu wroga na dystans długimi włóczniami, unoszonymi przez nią przy pomocy magii magnetycznej.
Wadera | Gwardzista Królewski Tytana| Metal
Gleviss Hajre
Siła: 100 Szybkość: 400 Zwinność: 300 Moc: 600
Technika: 400 Równowaga: 200 Zręczność: 1000 Ukrycie: 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits