15 grudnia 2017

Wszystkiego najlepszego! :D

 Ja wiem, możesz być na mnie zła za ten post, ale chciałam ci zrobić niespodziankę, bo jesteś dla mnie w hui ważna. Bardzo. Bardzo. W końcu dzięki tobie życie Vipera i Hikaru stało się o wiele ciekawsze. Dariusza niedługo również będzie. Twoje uwagi, zarówno dotyczące szablonów jak i blogów są dla mnie wskazówką. Szanuję Ciebie i twoją pracę. Jesteś zajebistą osobą, administratorką. Zarówno do spisków jak i śmieszkowania nadajesz się idealnie. O kim ja mówię...?


Składam Ci dzisiaj gorące życzenia z okazji urodzin! Zastanawiałam się, gdzie by tu dać ten post, ale dałam na DiKi, żebyś nie miała możliwości usunięcia go. >:)
Żyj sto lat, moja Perunko
Wierny Rycerzu
Shogunie
Pani Ziemniaczek

~Tyks wraz z całą załogą! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits