21 września 2017

Wywalamy i AKTUALIZUJEMY! (Od Tyksa do Całej Reszty ludu, który tutaj wchodzi)

Dawno mnie nie było? *plask pomidorem* Ughr, nie no, byłam niedawno. 
W dodatku czułam potrzebę wrzucenia pomidora na post informacyjny. Wojna, Ziemniak versus Pomidor. Kto wygra? 
A tak już całkowicie na poważnie - była czystka i chyba rozumiecie, że muszę to i owo zmienić przez to na blogu.

No to tak, zadałam wam pytanie.
Niby nic nieznaczące, ale dla mnie w luj ważne. Bez tego pewnie nie zrobiłabym wpisu fabularnego.  Czy chcecie pozostać na blogu Divided Kingdom?
Cieszę się, że większość z was odpowiedziała pozytywnie *ktoś w tle rzuca konfetti*. Część osób jednak postanowiła odejść i oto właśnie przedstawiam wam nekrolog:

 https://orig03.deviantart.net/242d/f/2016/011/1/a/through_bones_and_barbed_wire_by_yokoyokonashi-d9nkixn.jpg
 >Feliks<
>Aramis
 
 
Myślę, że w porównaniu z tamtymi postaciami nie wyleciało aż tak dużo tych postaci. Na jednego właściciela czekam. Jeżeli autor któregoś z powyższych bohaterów napisze opowiadanie przed końcem września, zwrócę mu postać. Zacznę też w końcu ogarniać wygląd zakładek. No i pomogę w końcu Lenie ogarnąć WZ, żeby też przyciągał innych, ponieważ w WKNie, TICOD i Samotnikach jest za dużo postaci, a chcę jakąś tę szalę wyrównać, żeby było wobec niej sprawiedliwie. Zacznę też w końcu łączyć zdjęcia wszystkich postaci. Wcześniej przyznam się bez picia - olewałam to, podobnie jak poprawianie niektórych opowiadań i jest mi z tego powodu strasznie głupio. Chyba za dużo na siebie biorę - grafika, drugi blog, szkoła, ograniczony net, od cholery odpisów...
Informuję również, że nadal przyjmuję aktualizacje formularzy. Jeżeli dołączyłeś do bloga o wiele wcześniej i masz jeszcze stary formularz - nie czekaj i popraw go! Jest to okazja do ogarnięcia starych podpunktów, które zmieniły się już dawno, a nadal nie zostały uwzględnione w formularzu.
 
+ Informacja ode mnie, dotycząca pewnej postaci. Otóż zawieszam Anubisa do czasu, aż na blogu pojawi się jego nowy formularz.
Na Rynku Deltowskim pojawił się w końcu nowy, estetyczny szablon. Błędy i inne tego typu pierdoły proszę o zgłaszanie mi na howrse/discordzie. 
Pamiętajmy również o aktywności na chatach bloga. Nie możesz korzystać z discorda? Korzystaj z xata lub shoutboxa! Proszę was o to bardzo, bardzo mocno, gdyż aktywność na chacie jest równie ważna, co aktywność w pisaniu opowiadań i będzie uwzględniana przy miesięcznych aktualizacjach. Co to znacz? Jeżeli jesteś aktywny również na chacie to pod koniec miesiąca dostaniesz kasę trefle. Proste? Proste. A ile, to jeszcze zobaczymy.
W planach mam w końcu ogarnąć realia i dodać informacje o chatach na blogu. Na rynku prawdopodobnie też pojawią się w końcu pierwsze przedmioty do kupienia. To chyba tyle na dzisiaj. Dziękuję za poświęcenie swoich cennych minut na ten post.
I ave Delta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits