05 września 2017

Od Evie CD Viper'a/Darknessa

Byłam totalnie zaskoczona słowami alfy Watahy Karmazynowej Nocy. Na początku średnio rozumiałam czego on ode mnie oczekuje. O jakich on negocjacjach pierdoli? O co chodzi? Czy Mobius miał z nim jakiś zatarg, o którym nie wiem? Co się kurwa dzieje? Nic nie rozumiałam. Wszystko powodowało nieprzyjemny mętlik w mojej głowie. W końcu nigdy nie ciągnęło mnie do polityki i jak tylko mogłam to trzymałam się od niej jak najdalej. Kilka razy moi rodzice prosili mnie bym z nimi szła na jakieś bankiety czy coś w tym stylu, ale zawsze odmawiałam. Ten tłum ludzi mnie przerażał, tak samo jak tematy, które były poruszane. Gdy Darkness wyjaśnił mi bez cackania się o co chodzi. Nie podał mi celu, ale mogłam się domyśleć. Zauważyłam kątem oka jak betha próbował mnie odciągnąć od swojego ojca. Jednak to nie takie proste, szczególnie jak usłyszałam co chce ten cały szanowny Dark. Zmarszczyłam czoło i spojrzałam mu prosto w oczy.
-Nie wiem jak to u was działa, ale słuchaj - stanęłam wyprostowana przed nim. Nie czułam strachu, czułam jedynie złość - Wolę umrzeć niż zdradzić Mobiusa - warknęłam ostrzegawczo. Byłam w pełni świadoma, że ten mężczyzna bez problemu mnie pozbawi życia. Jednak wizja pracy dla obcego mężczyzny i zdrady Mobiusa była gorsza od mojej śmierci.
-Kochasz go, co? - zadrwił czarnowłosy. Już chciałam coś powiedzieć, jednak Viper mnie odciągnął od niego. Zaprowadził mnie do kuchni, w którym była ta mała dziewczynka.
- Dlaczego mnie zabrałeś?! - wrzasnęłam na niego, nadal nie mogąc się uspokoić. To był pierwszy raz kiedy ktoś tak bezczelnie chciał wykorzystać moje stosunki z kuzynem. Kocham go, nade wszystko. Oddałabym za niego moje życie, które w przeciwieństwie do jego, jest chuja warte. On jest alfą silnej watahy, a ja? Zwykłym szpiegiem, który niedługo ma jeszcze odejść z watahy dla ich dobra.

Viper? Darkness? Sorki, że takie krótkie, ale brak pomysłu XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits