03 września 2017

Konkurs dla WZ!

Yo wataho! Jako iż TICOD i nielubiany przez nas wszystkich WKJN mają swój własny herb, ja, wasza wspaniała alpha Haylee postanowiłam, że również takowy powinniśmy mieć. Jednak żadnej dyktatury! Każdy może zgłosić swój własny projekt, a potem wybierzemy na drodze głosowania najlepszy pomysł. Wiem, że nie każdy z was jest uzdolniony manualnie, więc przyjmuję również szkice swoich projektów. Jeżeli takowy wygra, konsultując się z pomysłodawcą sama go wykonam. Mam nadzieję że nie okażecie się skończonymi leniami. 
Pozdrowionka,
~Haylee
Jak zapowiedziałam konkursik dla WZ tak o to jest!  Termin wam daję do hmm  3 września. Nie jest to jakoś wielce wymagające więc półtorej tygodnia spokojnie wam starczy :V Nagroda: Zwycięski projekt będzie oficjalnie herbem WZ. Zwycięzca otrzyma z konta Haylee 500 trefli. Natomiast za sam udział 300 trefli. Jak już mówiłam - niech przynajmniej połowa z was się ruszy, bo jak nie to będę zła >_< Ach! No i mile widziane, by było coś związanego z WZ. Głupio byłoby żeby herbem został np. niebieski balonik na różowym tle w żółte łaty T_T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits