29 czerwca 2017

Od Kasai do Shadow, Tytani i Yokami

  Gdy Tytania się, już wystroiła, ruszyliśmy w miasto. Zaczęłam jej wszystko opowiadać, bo mało co tu się powtórzył z naszej historii, podczas, której przeniosłam nas do Holandii. Weszliśmy do jednej z cukierni, usiedliśmy przy jednym z wielu stołów.
-Kas co chciałaś mi powiedzieć?
-Już nie ważne, nie pamiętam.
W ten do cukierni weszła Yokami.
-Cześ Kasai, cześć Tytania.
-Hayo Yokami.
Przyszedł mi esemes. "Kas, nie zapomniałaś czegoś?"
-Czego?
Odpisałam
-"O to, co Cię poprosiła jedna z szych miasta."
-Na wielkie nieba, zapomniałam! Zajmij się Tytanią, mam małą amnezję, uderzyła się dziś mocno w głowę.
Wyjęłam pieniądze z kiszeni i położyłam na stole, po czym szybko wybiegłam z cukierni. Po załatwieniu tamtych spraw i usłyszenia paru niemiłych słów na swój temat, po czym przeniosłam sie do Nowego Yorku, gdzie wpadłam na Shadowa.

(No to tak, Tyks pisze z Yokami, a ja z Shadowem).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits