Qan'rat



  Królestwo całkowicie zniszczone, pełne zanieczyszczeń i zmutowanych gatunków, których nikt jeszcze nie opisał. Miejsce z pozoru całkowicie martwe, jednak i na tym terytorium zagościli ludzie. Po wielkim wybuchu, który zniszczył zdecydowaną część ziemi Qan'rat, dawniej należącej do królestwa Imperium, kilka osób postanowiło się zbuntować przeciwko zarządcom tego Królestwa i zaczęli obwiniać ich za zniszczenie domów i zamordowanie rodzin. To właśnie z tego królestwa odbywają się głównie polowania na niewolników i skóry niezwykle rzadkich gatunków, które uległy mutacji. Część ludzi również zmieniła swój wygląd, a zdarzają się i tacy, którym wyrosły skrzydła, rogi, zwierzęce kończyny, siła i szybkość zostały zwiększone, a zmysły wyostrzone, co uczyniło z nich prawdziwych drapieżników, którym niepotrzebna jest broń, aby przetrwać. Pomimo to ludzie nie zmienili za bardzo swojego zachowania. Wiele z nich zbudowało kolonie, głównie w zniszczonych lasach oraz miastach, gdzie mieszkają w grupach, liczących nawet do pięciuset osobników. Między koloniami często wybuchają spory, głównie o żywność, terytoria, wodę. Pomimo iż są to silne plemiona, nie mogą oprzeć się potędze Imperium, która poluje na mieszkańców tych opustoszałych terenów jak na zwierzęta, pomimo iż są to istoty rozumne, posiadające uczucia, a większość z nich to po prostu zwykli mieszkańcy tych terenów, na których nie ma żadnych zmian, które wywołała katastrofa. Wybuch został spowodowany około dwustu lat temu na terenie jednego z miast. Był on wynikiem jednego z nieudanych eksperymentów na pewnej magicznej istocie, prawdopodobnie wilku. Magia została tutaj stłumiona, przez co istoty posługujące się nią, nie mają dostępu do energii. 

Mapy tego miejsca są strzeżone przez największe kolonie, przez co nasze watahy nie mają do nich dostępu. Najsłynniejsze kolonie:
  • Kieł- kolonia licząca ponad 450 osobników, którą przewodzi rada najstarszych (pięciu mężczyzn i pięć kobiet, którzy mają za sobą co najmniej pięćdziesiąt wiosen, wybrani w głosowaniu raz na dziesięć lat). Łowcy niewolników korzystają z ich usług, przez co żaden z osobników klanu nie został sprzedany jeszcze na targu. Żyją właśnie z wyłapywania i sprzedawania innych towarzyszy z sąsiednich kolonii. Rozwinęła się tutaj sztuka polowania. Lud nie dba o kształcenie młodego pokolenia, ale o ich dyscyplinę i umiejętności bojowe (podobnie jak w Sparcie). Ludzie nie wpuszczają obcych do osady i są bardzo nieufni. Kolonia znajduje się kilometr od murów Imperium, a jej baza mieści się w starej, zniszczonej osadzie. 
  • Perła- kolonia licząca niewiele ponad 200 obywateli, słynąca z pięknych tkanin, rzeźb oraz obrazów, które kupcy sprzedają za marne grosze w innych Królestwach. Całą kolonią zarządzają ministrowie (około trzydziestu mężczyzn) wybierani w zbiorowym głosowaniu, na którym powinien być każdy mężczyzna po ukończeniu dwudziestego roku życia. Kobiety tutaj zajmują się głównie dziećmi i tkactwem w domach i nie mają praw politycznych, jednak są one bardzo szanowane ze względu na swój "dar do tkanin". Kolonia obecnie nie prowadzi żadnych wojen. Tak naprawdę wojownicy nie należą tutaj do tych najlepszych, za to Perła jest wyposażona w świetny sprzęt, którego brakuje innym koloniom. Ludzie tutaj słyną z gościny, jednak podobnie jak w Kle, są nieufni wobec obcych. Baza znajduje się w opustoszałym lesie.
  • Zamczysko- kolonia licząca w przybliżeniu około trzystu ludzi. Jak sama nazwa brzmi- zajmuje stary zamek na obrzeżach królestwa Qan'rat. Kolonią przewodzi obecnie Cesarz August, który zabił swojego poprzednika. Kolonia ta słynie z kradzieży i łupienia innych, pomniejszych grup. Często jednak ludzie wykazują się tak dużą odwagą (albo głupotą), że atakują obywateli Imperium, przeciskając się przez zabezpieczenia w murze. Znani są ze swoich technik skrytobójczych i ze znakomitych łuczników (nie posiadają broni palnej, więc sami sobie wytwarzają łuki i strzały). Tutaj panują surowe zasady, a za choćby najmniejszy błąd możesz zostać wygnany. W porównaniu do innych koloni Zamczysko chętnie zawiera sojusze i przygarnia zbłąkanych. Szczególnie interesuje ich sztuka zwana MAGIĄ. 
Charakterystyczne zakątki na Qan'rat:
Czarny Bór- las, w którym spotkać można członków kolonii Perła. Las obfity w zwierzynę... tylko mocno zmutowaną. Największy w całym królestwie. Znajduje się w nim mini baza Sekty Cieni. Jest to mała chatka, z pozoru opuszczona i nieposiadająca dachu. Członkowie spotykają się w piwnicy. 

Ruiny Zamku Harpii- ruiny zamku zajętego przez ostatnią z wyżej wymienionych kolonii. Zamek opuszczono jeszcze przed wybuchem. Zachował się wbrew pozorom w naprawdę dobrym stanie. Nikt nie wie, kto wcześniej go zamieszkiwał i dlaczego go opuszczono. Według legendy jest on nawiedzony.
Wioska- zrujnowana, średniowieczna wioska znajdująca się dosłownie cztery kilometry od murów Imperium, zamieszkana przez klan Kieł. Jest ona ogrodzona palisadą, a wejście do wioski jest tylko jedno- przejście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits