Assyrio

Dosłownie- królestwo w labiryncie. Ale za to jakim labiryncie! Mieszkają w nim istoty pomniejszych magicznych gatunków, takie jak jednorożce, centaury czy satyrowie, ale również i ludzie. Labirynt to ich schronienie i nie dopuszczają do jego środka obcych. Najmądrzejsi z nich znają na pamięć każdy zakamarek każdego korytarza. Labirynt zmienia się co dwie doby na jedną z sekwencji: A, B, C, lub D. Ściany konstrukcji dosłownie rażą prądem, przez co nie można ich dotknąć. Watahy wilków otrzymały mapę konstrukcji D. One jako jedyne są mile widziane, gdyż dostarczają mieszkańcom labiryntu potrzebne surowce i jedzenie, a oni w zamian za to dostarczają wilkom głównie informacje oraz rzadkie minerały, które znajdują się w podziemiach labiryntów. Magia osiąga tutaj najwyższy poziom, jednak tylko nieliczne istoty potrafią się nią posługiwać. Bardziej liczą one na technologię. Na środku labiryntu znajduje się ogromne drzewo, na którym mieszkają owe stworzenia. Obok drzewa jest strumień czystej jak łza wody. W drzewie znajduje się też drugi portal do innego wymiaru, strzeżony przez owe istoty. Nie pozwalają nikomu do niego wchodzić.

Wykonane przez Zdrajcę na potrzeby bloga. Don't Copy!

Zagrożenia występujące w labiryncie: 
  • Pajęczaki- ogromne pająki ze świecącym odwłokiem. Są niewidome i posługują się zmysłem słuchu, węchu oraz dotyku. Wrażliwym ich punktem jest odwłok. Potrafią się znakomicie skradać i występują w całym labiryncie. Nie są groźne, jeżeli nakarmi się je mięsem i wypowie hasło. Hasło znają najważniejsze charaktery we wszystkich królestwach. 
  • Zapadnie- typowe, proste zapadnie umieszczone w różnych częściach labiryntu. Charakteryzują się czerwoną skazą na podłodze w labiryncie. W zapadniach znajdują się kolce albo jadowite zwierzęta. 
  • Wisielce- chyba najbardziej przerażające pułapki. Ludzie i inne istoty wiszące na sznurku, z pozoru martwi, jednak kiedy zostaną dotknięci, ożywają i zaczynają dusić ofiarę. Występują w ślepych zaułkach.
  • Wargowie-  istota fantastyczna przypominająca zwykłego wilka, lecz większa, bardziej drapieżna i bardziej inteligentna, a czasem obdarzona świadomością. Wargowie dobrze wiedzą, kogo mają atakować, a kogo nie. Aby je obłaskawić, wilkołaki muszą zmienić wygląd na "wilczy". Wargowie nie atakują istot po przemianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits