Strony

14 września 2017

Zasiej niepewność [...]

Zasiej niepewność w obozie wroga, a wygrana będzie twoja
[Zdjęcie po przemianie będzie dostępne, jeżeli autor wyrazi zgodę, gdyż bez pisma zabrania edytować|używać swoich prac. Przepraszamy!]
GODNOŚĆ: Aksel Sunrise
PRZYNALEŻNOŚĆ: Wataha Karmazynowej Nocy
PŁEĆ: Basior/Mężczyzna
ORIENTACJA: Heteroseksualizm.
WIEK: 335 lat
RASA: Wilkołak
STANOWISKO: Szpieg
CHARAKTER: Mówi od razu co myśli, nie owija w bawełnę. W stosunku do innych osób jest neutralny. Potrafi dogryźć. Zazwyczaj jest chamski, cyniczny oraz szyderczy. Zdaje sobie sprawę z faktu, że jest przystojny. Podrywa wszystkie dziewczyny/wadery. Wokół siebie roztacza aurę spokoju i opanowania. Niełatwo wyprowadzić go z równowagi. Nigdy nie pokazuje uczuć i należy do osób nieprzewidywalnych. Uwielbia bawić się innymi, szczególnie w gnębienie i poniżanie. Ma jednak szacunek do osób wyższej położonych w hierarchii. Niełatwo zdobyć jego przyjaźń, potrafi trwać to nawet miesiącami, jednak kiedy ci się to uda, okazuje się, że jest naprawdę dobrym przyjacielem. Potrafi poświęcić życie, żeby kogoś ocalić.
APARYCJA: Jego oczy są koloru perłowego, zmieniają się wraz z nastrojem od prawie białych po stalowoszare.
ŻYWIOŁY: Żywioł Księżyca - ten kto go posiada, włada księżycową magią. Potrafi z niej robić rożne rzeczy takie jak np. skrzydła, ostrza którymi można władać itp. ono czystą magią samym światłem które oślepia i pomimo kruchego wyglądu tnie jak ostrze.
MOCE:
  • Tworzenie różnych rzeczy z pyłu księżycowego - ostrza, tarcze, skrzydła itp.
    Bycie niewidocznym - minusem jest to, że kiedy jest jakiekolwiek światło w pobliżu widać jego cień, Wyczówanie nadchodzącego niebezpieczeństwa minus taki że nie ukazuje ono kiedy i gdzie ono będzie. 
  • Chodzenie po tafli wody - jeszcze nieopanowane.
  • Ponoć posiada jeszcze trzy moce, które jeszcze mu się nie objawiły.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY: Pasjonuje się Końmi, uwielbia je obserwować. Talentem jest perfekcyjna jazda konna, potrafi władać mieczem i dobrze strzela z łuku.
MOC SPECJALNA:
  • Czarna Magia - rzuca zaklęcia oparte na tej dziedzinie magii.
HISTORIA: Nie pamięta swoich rodziców. Odkąd pamiętał, zawsze mieszkał w lesie. Sam się wychował, nauczył przetrwać. W pewnym momencie poczuł zew do wędrówki. Posłuchał go i ruszył w podróż trwającą jakieś 3 lata. Szukał swojego miejsca w przeróżnych krainach. Aż w końcu je znalazł.
PRZEDMIOTY: Miecz posiadający coś w rodzaju własnego rozumu - potrafi sam walczyć oraz rozmawiać.
LOKALIZACJA: Vao-Rax
BANK: 200trefli
TOWARZYSZ: [Zdjęcie]
Siła 200 Szybkość 300 Zwinność  300 Moc  500
Technika  400 Równowaga  300 Zręczność  500 Ukrycie  500
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!