14 lutego 2017

Od Enuri C.D Alex

-No dobra.
  Przystałam na propozycję czarnowłosego, szłam koło niego. Po krótkim spacerze dotarliśmy do jego domu. Ściągnęłam buty i kurtkę i weszłam do salonu, a Alex włączył mi bajki. Po czym poszedł do kuchni i z kimś rozmawiał, szczerze to aż mnie ciekawiło z kim on tam rozmawia, ale w tym samym czasie zaczął się Galaxy Football i nie mogłam opuścić jednej z moich ulubionych bajek. Po dłuższym czasie Alexa zawołał mnie na obiad, zapach był przepyszny.
-Czyżby zrobili spaghetti?
  Pobiegłam do kuchni i usiadłam przy stole, kolega Alexa podał mi talerz z spaghetti, po czym wszyscy zaczęliśmy jeść.
-Dziękuję. Dobre było.
Powiedziałam z uśmiechem na twarzy co rozradowało chłopaków.
(Alexa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits