12 maja 2016

...

Na początku:  LUDZIE (albo ludzio-wilki) CO Z WAMI?! Kiedyś dostawałam od 4 do 8 wiadomości dziennie!  I nie był to spam! A teraz? Dwie, jedna, czasem żadnej. Ja rozumiem: niektórzy z was czekają na odpowiedzi od innych wilków, ale jeżeli odpowiedzi nie ma to zawsze można pisać z kimś innym! Albo napisać quest, walkę z npc. . Na dodatek sprawdzałam wyświetlenia bloga. Kiedyś dziennie było nawet 700! Ale dzisiaj ledwo przekraczało 200! A jest godzina 20! Co się z wami stało? Myślałam, że wam zależy na blogu. Nie mówię tu o okrągłym pisaniu,  ale przynajmniej wchodźcie na WKN! Blog jest łagodny. Ja rozumiem - dużo osób jest nieobecnych,  ale nie pisanie 2-3 miesiące to już jest przegięcie. Duże przegięcie. Proszę was o podniesienie aktywności. Niektórym wilkom wyślę jutro przypomnienia i jeżeli nie napiszą opowiadania w ciągu tygodnia zostaną USUNIĘCI!
Po drugie: 2 i 3 etap konkursu został odwołany. Przyczyny prywatne.
Po trzecie: Zapraszam na jutrzejsze zebranie. I nie ręczę za siebie,  jeżeli będzie mniej niż 6 wilków!
》Z poważaniem, Admin Tyks《

5 komentarzy:

  1. Jest szkoła? Powrót do nauki po majówce i większość osób ma przeważnie ogrom sprawdzianów, klasówek itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbliża się koniec roku szkolnego a do wystawienia ocen został jakiś miesiąc. Dochodzi boże ciało, które zabiera kilka dni na naukę. Większość osób (w tym ja) zaczyna właśnie stalczyć nauczycieli i żebrać o lepsze oceny. Obecnie nie mam czasu na napisanie żadnego opowiadania, ponieważ muszę się skupić na ocenach (a podpadłam nauczycielom kiedy dla żartu powiedziałam, że miło by było gdyby matematyczkę rozjechał kombajn, a akurat za mną stała jakaś nauczycielka XD). Mam szanse na wysoką średnią i chciałabym się do tego przyłożyć. Dzisiaj miałam zamiar coś napisać, jednak skończyło się tym, że musiałam robić prezentację na religię, skończyłam po dwudziestej. Dochodzi odrabianie lekcji (tak, zdarza się, że coś nam zadadzą). Właściwie to nawet na przerwie przed lekcją nie mam czasu bo muszę się uczyć. Jeśli coś napiszę to dopiero w weekend. Teraz więc głównie będę siedzieć na czacie, opowiadania zdecydowanie mniej. Do normalnej aktywności powinnam wrócić dopiero w połowie czerwca, ale nie musisz się bać, że będę martwa do tego czasu. A na zebraniu na pewno będę! Szkoda też, że odwołane te dwa etapy konkursu, już miałam kilka pomysłów.
    ~Hikaru

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszyscy chodzą do podstawówki, wybacz. Niektórzy muszą wziąć się za naukę i poprawić średnią...
    ~Mefi

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zgodzić z powyższymi komentarzami, u mnie dojdzie jeszcze wypalenie szkolne, które wywołuje niedobór weny i niechęci wszelakie. Ale dumny jestem że zacząłem pisać jeszcze przed ostrzeżeniem, hihi ^^

    //Miyashi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Za "człowieka" powinienem się obrazić (>_<)

      Usuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits